Hoe werkt het bestelproces?

Gewijzigd op Wo, 17 Dec om 3:18 PM

ICTtrainingen.nl en het bestelproces


Bij ICTtrainingen.nl doorloop je een eenvoudig en overzichtelijk bestelproces dat bestaat uit een paar duidelijke stappen:

  1. Training(en) kiezen
  2. Inloggen of registreren
  3. Bestelling bevestigen
  4. Betalen
  5. Training starten


1. Kies een training

Heb je een training gevonden die je zelf wilt volgen of wilt laten volgen? Voeg deze dan via de bestelknop toe aan je winkelwagen.

Je kunt daarna verder winkelen of direct doorgaan naar het afronden van je bestelling.


2. Inloggen of registreren

Om je bestelling af te ronden, log je in of registreer je een account.

Bij het registreren geef je aan of het om een privéaccount of een zakelijk account gaat:

  • Met een zakelijk account kun je cursisten aanmaken en trainingen aan hen koppelen.
  • Met een privĂ©account worden trainingen direct aan je eigen account gekoppeld.


BTW binnen en buiten de EU

Afhankelijk van het land van waaruit je bestelt, kunnen er andere btw-regels gelden.


BTW verleggen binnen de EU

Bestel je namens een bedrijf binnen de EU (buiten Nederland)? Vul dan het btw-nummer van je bedrijf in bij je account. De btw wordt dan verlegd en er wordt geen Nederlandse btw in rekening gebracht.

Bestel je als particulier, dan wordt de btw toegepast van het land van waaruit je bestelt.


Geen BTW buiten de EU

Bestel je vanuit een land buiten de EU, dan wordt er geen btw berekend. De btw wordt automatisch aangepast tijdens het bestelproces. In sommige gevallen kunnen wij vragen om een bewijs van vestiging of adres.


3. Bestelling bevestigen

In deze stap kies je de gewenste betaalmethode. Je kunt kiezen uit verschillende veilige betalingsmogelijkheden, waaronder:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Bancontact / Mister Cash
  • PayPal
  • Betaling vooraf / per factuur

Na het bevestigen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail.


Afwijkend factuuradres

Tijdens deze stap kun je optioneel een afwijkend factuuradres invoeren, bijvoorbeeld wanneer je werkgever de factuur betaalt.


Direct toegang tot je training(en)?

Kies je voor betaling via iDEAL, creditcard, Bancontact/Mister Cash of Maestro, dan krijg je toegang tot je training(en) zodra wij de order hebben verwerkt.

Kies je voor betaling per factuur, dan krijg je toegang zodra de betaling door ons is ontvangen. Je ontvangt hierover altijd een bevestiging per e-mail.


4. Betalen


Bij online betaalmethoden voldoe je de betaling direct.

Kies je voor betaling vooraf, dan ontvang je per e-mail een PDF-factuur met alle betaalgegevens. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, worden de trainingen vrijgegeven.


Altijd een factuur

Ook bij betaling via iDEAL of creditcard ontvang je een PDF-factuur voor je eigen administratie. Deze hoef je uiteraard niet nogmaals te betalen.


Betaling door je werkgever

Wordt de training door je werkgever betaald? Kies dan voor betaling per factuur. Je ontvangt een PDF-factuur die je kunt doorsturen naar je werkgever. Indien nodig kun je tijdens het bestelproces een afwijkend factuuradres instellen.


5. De training online starten


Zodra je betaling is ontvangen en verwerkt, zetten wij je trainingen voor je klaar. Je kunt deze direct starten vanuit je leeromgeving.


Trainingen koppelen bij een zakelijk account

Gebruik je een zakelijk account? Dan dien je de trainingen eerst toe te kennen aan jezelf of aan een door jou aangemaakte cursist. Zodra dit is gedaan, zijn de trainingen beschikbaar in het profiel.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren