Klachtenprocedure Icttrainingen.nl

Gewijzigd op Wo, 17 Dec om 3:18 PM

Omdat wij onze klanten graag zo goed mogelijk helpen, vinden we het belangrijk om van je te horen als je niet tevreden bent over een door jou afgenomen training en/of proefexamen. Heb je een klacht? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten.


Volgens de wet is een klacht tijdig gemeld wanneer deze binnen twee maanden na ontdekking wordt ingediend. Dit geldt ook wanneer een training of proefexamen niet de eigenschappen heeft die je op basis van de overeenkomst mocht verwachten. In jouw eigen belang adviseren wij om je klacht schriftelijk bij ons in te dienen.


Wanneer je een klacht bij ons indient, ontvang je uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie. Mocht er meer tijd nodig zijn om je klacht zorgvuldig te behandelen, dan laten wij je binnen die termijn weten wanneer je een antwoord kunt verwachten.


Je kunt een klacht bij ons melden via:

  • het aanmaken van een support ticket 
  • het invullen van ons contactformulier 
  • een e-mail naar info@icttrainingen.nl
  • een brief naar:
    ICTtrainingen.nl
    Meander 901
    6825 MH Arnhem


We nemen elke melding serieus en doen ons best om samen tot een passende oplossing te komen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren